hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > کشف ۳۲ پرنده شکار شده در بازرسی از خانه‌ای در شهر خِشت 

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون خبر داد:

کشف ۳۲ پرنده شکار شده در بازرسی از خانه‌ای در شهر خِشت 

رییس اداره محیط زیست شهرستان کازرون از کشف ۳۲ پرنده شکار شده در بازرسی از یک منزل در بخش خشت خبر داد و گفت: با همکاری رییس حوزه قضایی بخش خشت و مامورین انتظامی این پرندگان کشف شده است.

محمدامین بیرامی در این زمینه ضمن  قدردانی از مسئولان قضایی و انتظامی شهرستان کازرون گفت: پرندگان شکار شده شامل دراج ، تیهو، کبوتر است و یک قبضه  اسلحه تک لول ساچمه زنی مجاز از این شکارچی به دست آمده است.

 رییس اداره محیط زیست شهرستان کازرون با اشاره به اینکه محیط زیست ، برغم گستردگی اش، بسیار فقیر و شکننده شده است  گفت : در این میان، حیواناتی که در مناطق تحت مدیریت زندگی می کنند، حال و روزی بهتر از گیاهان در معرض انقراض ندارند و لازم است با محدود شدن شکار بی رویه از پرندگان و حیات وحش مراقبت کرد.

 بیرامی ادامه داد: شکار و صید بی رویه اعم از قانونی و غیرقانونی، زمین، آسمان و آب های جامعه را برای حیوانات بسیار ناامن کرده به طوری که بسیاری از گونه‌های پرندگان  در معرض خطر انقراض قرار گرفته‌اند؛ پیش از اینان، گونه های دیگری به دست شکارچیان به طور کامل از بین رفته اند و نسل شان منقرض شده است.

صالحی رییس دادگاه بخش خشت نیز با قدردانی از خدماتی که محیط زیست در این بخش انجام داده است، قانون را خط قرمز و فصل الخطاب برای برخورد با متخلفان دانست و بر لزوم پایبندی به موازین قانونی تاکید کرد.

رییس دادگاه بخش خشت اضافه کرد: دستگاه قضایی در این زمینه با قاطعیت و بدون اغماض با متخلفان برخورد می کند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد